niedziela, 20 stycznia 2013

Liebster Award

Po pierwsze jeszcze raz bardzo dziękuję Kindze za nominację:) Nie spodziewałam się tego zupełnie.Oto pytania,które otrzymałam:


1.Ile masz lat?
Mam piętnaście lat,ale w lutym skończę szesnaście.
2.Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Czytam książki,słucham muzyki,piszę opowiadania.
3.Czytasz mojego bloga?
Czytałam,ale jakoś tak wyszło,że teraz nie.Moja siostra uwielbia twojego bloga i z niecierpliwością wyczekuje kolejnych rozdziałów co doprowadza mnie do szału;)
4.Twój idol/idolka?
Moim idolem jest Adam Lambert,a idolką Rihanna :)
5.Ulubiona potrawa?
Lubię spaghetti i naleśniki z dżemem:)
6.Dlaczego piszesz własnego bloga?
Uwielbiam książki fantasy,dlatego postanowiłam napisać coś w tym kierunku.No i dodałam jeszcze chłopaków z 1D,żeby było ciekawiej;)
7.Masz hobby? Jakie?
Moim hobby jest oczywiście pisanie.Oprócz tego lubię śpiewać (gdy nikt nie słyszy) i czasami rysować.
8.Co uważasz w swoim życiu za najważniejsze?
Hmm..to trudne pytanie.Na pewno to że mam rodzinę i dom do którego zawsze mogę wracać.Doceniam to,że mam przyjaciół i bliskie osoby z którymi mogę porozmawiać.Oczywiście zdrowie i to,że mogę robić to co kocham najbardziej-pisać.
9.Twoje motto?
''Nawet jeśli niebo zmęczyło się błękitem, nie trać nigdy światła nadziei''-Robert Allen Zimmerman.
10.Ulubiona piosenka?
Mam wiele ulubionych piosenek,a obecnie jestem uzależniona od ''Killer love''Nicole Scherzinger i ''Higher ground'' Remady/Manu-L.
11.Czego najbardziej nie trawisz w innych ludziach?
Nie lubię gdy ludzie są zbyt pewni siebie i oceniają innych po wyglądzie.Denerwują mnie osoby sztuczne,nienaturalne,które udają kogoś kim nie są aby zdobyć szacunek innych.Osoby skąpe,dla których liczą się tylko pieniądze i modne ciuchy również nie zdobywają mojej sympatii.To chyba tyle.


Zapraszam do czytania mojego bloga!!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz